رسوب فایل های آپارتمان نوساز در بازار مسکن

اگرچه از تعداد آپارتمان‌های نوساز عرضه شده به بازار مسکن طی حداقل دو ماه اخیر کاسته شده است، اما معدود آپارتمان‌های نوساز که همچنان در بازار فروش باقی مانده‌اند، اتفاقا فایل‌های «خوش قیمت» به شمار می‌آیند.
فایل های آپارتمان نوساز

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، با وجود تحقیقات میدانی نتایج نشان می‌دهد حتی فایل های آپارتمان نوساز با قیمت مناسب و منطقی نیز در هفته‌های اخیر، متقاضی نداشته‌اند و تبدیل به فایل رسو‌بی شده‌اند.

تحقیقات میدانی از فعالان بازار مسکن نشان می‌دهد علت اصلی رسوبی شدن فایل های آپارتمان نوساز در بازار مسکن، از جنس قیمتی نیست.

اما از یکسو تقاضای خرید آپارتمان در تمام گروه‌های سنی به‌شدت اندک است و از سوی دیگر «نداشتن سند» واحدهای تکمیل شده مانعی بر سر راه خریداران به شمار می‌آید.

عدم امکان تقاضای دریافت وام بانکی خرید مسکن برای واحدهایی که سند آنها آماده نیست، سبب شده معدود متقاضیان مسکن حاضر در بازار نیز دست‌شان از خرید واحدهای مذکور کوتاه باشد.

قیمت پیشنهادی فایل های آپارتمان نوساز در تهران

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

خرید خانه در جنت آباد مرکزی، شاهین شمالی با مساحت 117 متر و نوساز/ قیمت: 54 میلیون و 700 هزار.

قیمت خانه در مجیدیه شمالی، علی بخشی با متراژ 78 متر، نوساز/ قیمت: 34 میلیون.

خرید آپارتمان نوساز در شمس آباد با متراژ 76 متر / قیمت: 47 میلیون.

خرید خانه نوساز با متراژ 133 متر در ظفر، نفت شمالی / قیمت: 75 میلیون.

قیمت پیشنهادی آپارتمان نوساز در آزادی، بالاتر از چهار راه جیحون با مساحت 111 متر / قیمت: 25 میلیون.

خرید خانه در سبلان جنوبی با متراژ 73 متر، نوساز/ قیمت: 27 میلیون و 500 هزار.

پیشنهاد خرید: اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 10 تهران را دارید، خرید خانه در جیحون با متراژ 75 متر سال ساخت در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.