خرید و فروش امتیاز مسکن ملی اصفهان ممنوع شد!

خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی ممنوع است .
خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، خرید و فروش امتیاز مسکن ملی و سایر طرح‌های حمایتی ممنوع است بنابراین مبادرت به این اقدام، فاقد وجاهت قانونی است.

امیر زاغیان اظهار کرد: مبادرت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه طرح اقدام ملی مسکن فاقد وجاهت قانونی است.

وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود.

وی تاکید کرد: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت کاهش معضلات تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه و متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت اقساطی برای واحدها اجرایی شده است، بنابراین مردم نباید اجازه دهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.

زاغیان تصریح کرد: بنابر این اطلاعیه، وزارت راه و شهرسازی هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «خبرنگاران و هنرمندان منتظر پیامک مسکن باشند» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.