بررسی قیمت مسکن در پاچنار اصفهان

اگر به دنبال خرید خانه در پاچنار اصفهان هستید تا انتها با ما همراه باشید تا درباره امکانات و قیمت مسکن در این محله بیشتر آشنا شوید.
 

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، محله پاچنار یکی از محله های خوب جنوبی شهر اصفهان برای خرید خانه محسوب می شود که از جنوب به محله «حسین‌آباد»، از شرق به «سیچان»، از شرق و شمال به محله ارمنی‌نشین جلفا محدود می‌شود.

در گذشته بخش زیادی از زمین‌های این محله کشاورزی بود، اما سالهاست که با توسعه ساخت و ساز، ساختمان‌ها جای خود را به زمین های کشاورزی داده‌اند.

اگر بودجه محدودی برای خرید خانه در شهر اصفهان ندارید، این محله با توجه به دسترسی و امکانات به نسبت مناسبی که دارد گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

خرید خانه در پاچنار اصفهان

در ادامه قیمت برخی از واحدهای مسکونی در محله پاچنار را مشاهده می‌کنید، اما اگر قصد دارید قیمت فایل‌های مختلف در مناطق 1 تا 18 شهر اصفهان را بررسی کنید می توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن بهترین ملک دلخواه و ایده‌آل خود را پیدا کنید.

  • 78 متری، دو خوابه، 5 سال ساخت، امکانات (انباری- پارکینگ) / قیمت: 2 میلیارد و 340 میلیون تومان
  • 112 متری، نوساز، دو خوابه، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 5 میلیارد و 600 میلیون تومان
  • 300 متری، 30 سال ساخت، 5 خوابه، امکانات (پارکینگ – انباری) / قیمت: 18 میلیارد تومان
  • 132 متری، پنج سال ساخت، دو خوابه، امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) / قیمت: 4 میلیارد و 700 میلیون تومان

گفتنی است، اخیرا هلدینگ دلتا با راه اندازی کمپین «سلام اصفهان» در راستای خدمات رسانی مناسب و ایجاد بستری مطمئن و پربازده برای کاربران عزیز اصفهانی، اقدام به تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر شده که در راستای آن تعداد ۴۷ بیلبورد در مناطق مختلف شهر اصفهان به نمایش درآمده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «مظنه قیمت خرید خانه در منطقه 8 اصفهان» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.