هشدار مدیر معاملات هلدینگ دلتا به خریداران ملک در ترکیه

چهارمین «برنامه دلتا تاک» با موضوع اقبال مردم برای خرید و فروش ملک در بازار ترکیه با حضور عیسی همتی مدیر معاملات هلدینگ دلتا منتشر شد.
خرید و فروش ملک در ترکیه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، عیسی همتی با بیان اینکه در دو سال اخیر حدود هزار ملک توسط ایرانیان در ترکیه خریداری شده است، عنوان کرد: در دو سال اخیر، ایرانیان پس از کشور عراق در خرید و فروش ملک رکورددار بوده‌اند؛ اما ایرانیان در سال ۱۴۰۰ از این کشور پیشی گرفتند.

مدیر معاملات هلدینگ دلتا با بیان اینکه دلایل متعددی وجود دارد که ایرانیان در سال‌های اخیر به خرید و فروش ملک در ترکیه رو روی آورده‌اند، گفت: مهمترین عامل استقبال ایرانیان برای خرید ملک در ترکیه مهاجرت است؛ افرادی که قصد مهاجرت به کشورها را دارند با خرید ملک در ترکیه اقدام به اخذ اقامت می‌کنند و پس از آن برای مهاجرت به سایر کشورها اقدام می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در چند سال اخیر کشورهایی مانند دوبی، ترکیه، اسپانیا و … با تبلیغاتی که در این حوزه داشتند باعث ایجاد محرک‌های در ایران شدند که این امر باعث شد ارز بسیاری برای خرید ملک در سایر کشورها از ایران خارج شود.

خرید و فروش ملک در ترکیه

همتی به خریداران ملک در ترکیه هشدار داد و در این رابطه گفت: در چند سال گذشته گرجستان با تبلیغاتی که انجام داد، اعلام کرد که این کشور سکوی پرشی برای مهاجرت به سایر کشورها است، از همین رو مردم با خرید ملک در این کشور می‌توانند به راحتی مهاجرت کنند.

مدیر معاملات هلدینگ دلتا در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: اما زمانی که مردم قصد فروش ملک خود را داشتند اعلام کردند که این قرارداد فقط یک توافقنامه بوده و امکان خرید و فروش ملک وجود نداد و برای فروش باید سند اخذ شود؛ قیمت اخذ سند تقریبا نزدیک به قیمت خود ملک بود. مطمئنا ترکیه نیز در آینده نزدیک همین کار را خواهد کرد. (برای مشاهده ویدئو کامل این گفتگو در اینجا کلیک کنید.)

مطالعه بیشتر: مطلب «باخت خریداران ملک در ترکیه» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.