بررسی قیمت خرید خانه در هفت تیر

اگر به دنبال خرید خانه در هفت تیر هستید و علاقه‌مند هستید با این محله بیشتر آشنا شوید تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.
خرید خانه در هفت تیر

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، برای خرید خانه در هفت تیر، ابتدا معرفی اجمالی از محله و امکانات آن خواهیم داشت و در ادامه قیمت‌های این محله را بررسی میکنیم.

میدان هفت تیر یکی از مهم‌ترین میدان‌های شهر تهران است و در منطقه 7 این شهر واقع شده است. هفت تیر از سمت جنوب به خیابان شهید مفتح و کریمخان زند و از سمت شمال به خیابان‌های مفتح و بزرگراه مدرس منتهی می‌شود.

دسترسی محله هفت تیر

این محله در موقعیت بسیار مناسبی به لحاظ دسترسی قرار دارد چراکه در این محله ایستگاه مترو، بی‌آر‌تی و همچنین ایستگاه تاکسی قرار دارد. ترافیک سنگینی در این محله وجود نداشته و رفت و آمد به سادگی برای افراد ممکن است.

بافت محله هفت تیر

این محله ترکیبی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری است و بافتی قدیمی دارد.

امکانات رفاهی محله هفت تیر

این محله مراکز تفریحی چندانی ندارد ولی میتوان از امکانات مناطق مجاور استفاده کرد که معروف‌ترین آن پارک هنرمندان در خیابان ایرانشهر است. محله هفت تیر به مرکز خرید مانتوی زنانه شهرت دارد و همچنین فروشگاه زنجیره‌ای یاس و نیز پاساژ مادر نیز در این محله قرار دارد.

خرید خانه در هفت تیر

بررسی قیمت خرید خانه در هفت تیر تهران

اگر قصد خرید خانه در هفت تیر را دارید باید بدانید که چنانچه به دنبال خانه نوساز هستید، شما حداقل برای هر یک متر مربع باید بین 50 تا 60 میلیون بودجه کنار بگذارید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی نوساز 124 متری کلید نخورده، با امکانات (پارکینگ – آسانسور) متری 52 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پس اگر شما به دنبال چنین خانه‌ای هستید باید نزدیک به 6 میلیارد و 500 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اما شما با نقدینگی کمتر از این هم می‌توانید اقدام به خرید آپارتمان در هفت تیر کنید. هم‌ اکنون یک واحد 82 متری بدون پارکینگ و آسانسور در طبقه چهارم، متری 36 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

در این محله، امکان خرید خانه بین 25 تا 45 میلیون تومان برای هر متر مربع وجود دارد، اما شما با این میزان نقدینگی باید به سراغ خانه‌های با سن بنای بالا و بدون امکانات بروید.

مطالعه بیشتر: مطلب «بررسی قیمت خرید آپارتمان در قلهک» را در سایت ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.