آشنایی با محله گران قیمت اصفهان با ملک‌های میلیاردی

ما در این گزارش قصد داریم شما را با یکی از لوکس‌ترین محله‌های اصفهان با املاک چند میلیاردی آشنا کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید خانه در اصفهان هستید تا انتها با ما همراه باشید.
قیمت خانه در باغ زرشک اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، باغ زرشک یکی از محله‌های لوکس شهر اصفهان به شمار می آید. متوسط قیمت خانه در باغ زرشک اصفهان در بین 31 تا 35 میلیون تومان است. البته قیمت آپارتمان‌های باغ زرشک به فاصله آن‌ها از محله‌های لوکس شهر بستگی دارد.

اکثر خانه های این محله دارای متراژ بالای 150 متر هستند، از همین رو شما برای یافتن خانه‌های کوچک متراژ و نقلی با مشکل مواجه خواهید.

همانطور که اشاره کردیم متراژ خانه های در این محله بالا است از همین رو حتی شما برای خرید یک واحد 100 متری باید بین از 3 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید، پس اگر از نقدینگی کافی برای خرید مسکن برخوردارید، این محله می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سکونت شما باشد.

قیمت خانه در باغ زرشک اصفهان

آنطور که رسانه های اصفهانی گزارش داده اند؛ بخش بزرگی از بازار مسکن باغ زرشک در اختیار آپارتمان‌هایی با قیمت بالاتر از 10 میلیارد تومان است.

در ادامه قیمت برخی از فایل های مسکن در این محله را مشاهده می‌کنید، اما اگر به دنبال فایل‌های بیشتری هستید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

  • آپارتمان 160 مترمربعی نوساز / قیمت: هفت میلیارد تومان

  • آپارتمان 170 مترمربعی_ 10 سال ساخت / قیمت: هشت میلیارد و 300 میلیون تومان

  • آپارتمان 238 مترمربعی _ یک سال ساخت/ قیمت: 15 میلیارد تومان

  • آپارتمان 250 مترمربعی_ نوساز/ قیمت: 18 میلیارد و 750 میلیون تومان

  • آپارتمانی 270مترمربعی _ نوساز / قیمت: 21 میلیارد و 600 میلیون تومان

بررسی‌ها نشان می‌دهد گران‌ترین آپارتمان‌های این محله کمترین فاصله را تا چهارباغ‌بالا دارند. اواسط خیابان، یعنی جایی میان چهارباغ بالا و خیابان نظر، آپارتمان‌ها با قیمت پایین‌تری معامله می‌شوند. البته هر چه به خیابان نظر نزدیک‌تر شوید قیمت املاک افزایش پیدا می‌کند.

مطالعه بیشتر: مطلب «بهترین مناطق اصفهان برای سرمایه گذاری کدام است؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.