لوکس ترین محله های اصفهان کدام است؟

شهر اصفهان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است و دارای محله‌های بسیار زیبا و دیدنی نیز می‌باشد.
لوکس ترین محله های اصفهان

اصفهان یا نصف جهان به دلیل وجود بافت تاریخی بسیار غنی است. اگر قصد خرید خانه اما در لوکس ترین محله های اصفهان را دارید، بهتر است تا پایان مقاله با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

این شهر تاریخی به مرور زمان گسترش یافته و شما می‌توانید تلفیقی از فضاهای مدرن و سنتی را در خیابان‌های اصفهان مشاهده کنید.

این شهر یکی از شهرهای بزرگ ایران است و ۱۵ منطقه و ۶۰ محله می‌باشد که انواع خانه‌های قدیمی، خانه‌های ویلایی، آپارتمان‌ها و برج‌ها را در خود جای داده‌اند.

اگر به دنبال زندگی در منطقه‌ای خوش آب و هوا و دارای باغ‌های متعدد هستید، محله پاچنار یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این محله در خیابان حکیم نظامی واقع شده دارای دسترسی مناسبی می‌باشد.

یکی دیگر از محله‌های اصفهان، محله اعیان‌نشین و لاکچری مهرآباد است. این محله در نزدیکی خیابان سلمان فارسی در حاشیه زاینده رود قرار گرفته است و جزو لوکس ترین محله های اصفهان به حساب می‌آید.

آپارتمان‌های این محله علاوه بر امکانات معمول، شامل امکاناتی همچون استخر، روف گاردن، آسانسورهای شیشه‌ای و … هستند. اگر پول کافی دارید و به دنبال یک آپارتمان لوکس با تمامی امکانات رفاهی می‌گردید، قطعا محله مهرآباد یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

دیگر محله های لوکس در اصفهان

دیگر محله های لوکس در اصفهان

محله مرداویج یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌نشین ترین محله‌های شهر اصفهان است. این محله در جنوب اصفهان واقع شده و به کوی کارمندان نیز شهرت دارد. قیمت ملک در محله مرداویج متوسط و رو به بالا است و اکثر ساکنان این منطقه را افراد ثروتمند تشکیل داده‌اند.

محله جی که در منطقه ۴ شهرداری اصفهان قرار گرفته است، دارای بافت امروزی و پیشرفته است و خانه‌های موجود در آن قیمتی معقول‌تر نسبت به برخی محله‌های اعیان نشین دارند. خیابان جی، یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های اصفهان در این محله واقع شده است.

محله میرزا طاهر از دیگر محله های اصفهان است که در ضلع جنوبی شهر واقع شده و اغلب آپارتمان‌های آن متراژی حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ متر دارند. اگر به دنبال محله‌ای نسبتا لوکس با موقعیت جغرافیایی مناسب هستید، محله میرزا طاهر را برای سکونت به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «طوقچی، محله‌ای ارزان قیمت در اصفهان» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.