خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر

طبق تفاهمنامه ای که در دولت قبلی با وزارت ارشاد منعقد شد، ساخت ۱۰ هزار واحدمسکونی برای اصحاب رسانه و هنر در دستور کار است.
خانه دار شدن خبرنگاران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از معاون وزیر راه و شهرسازی، اگر خبرنگار و هنرمندی قبل‌تر از امکانات دولتی برای خانه‌دار شدن استفاده کرده باشد و یا مالک خصوصی باشد نمی‌تواند مشمول تفاهمنامه ساخت مسکن بین وزارت راه و وزارت ارشاد شود.

محمود محمودزاده درخصوص خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر گفت: تاکنون حدود ۹ هزار نفر از سوی وزارت ارشاد به وزارت راه معرفی شده است و حدود هزار نفر دیگر باقی مانده است.

وی افزود: این افراد به پروژه‌های درحال احداث در سراسر کشور متصل می‌شوند و واحدهای در حال ساخت به عنوان مسکن ملی، شامل این افراد خواهد شد.

محمودزاده توضیح داد: شرایط تفاهمنامه‌ها به طور کلی یکی است؛ از جمله تفاهمنامه بین وزارت راه و وزارت ارشاد هم راستا با شرایط عمومی است که همه متقاضیان باید داشته باشند.

وی درخصوص خانه دار شدن خبرنگاران و اصحاب هنر براساس تحت شرایط خاص تاکید کرد و گفت: کارمندان وزارت ارشاد مشمول این تفاهمنامه نمی‌شوند. این اشتباه وجود داشته که هر خبرنگار و هر هنرمندی شامل این طرح مسکنی می‌‌شود، در حالی که اینگونه نیست.

محمودزاده گفت: هم چنین زنان مجرد به غیر از مجردان بالای ۳۵ سالِ خودسرپرست و سرپرست خانوار مشمول این طرح نمی‌شوند.  سابقه سکونت ۵ ساله در شهر مورد تقاضا نیز در این طرح‌وجود دارد و هم چنین عدم وجود مالکیت خصوصی از دیگر شروط در معرفی خبرنگاران و اصحاب هنر به پروژه های در حال ساخت است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن همکاری کند» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.